این محصول متعلق به گروه فروشگاه واحدی می باشد برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده اطلاعات تماس اینجا کلیک کنید

سرویس ۲۵پارچه MGSمدل کره ای b

سرویس ۲۵ پارچه گرانیتی MGS مدل کره ای B | اگر به دنبال یک سرویس قابلمه ی خوب برای جهیزیه خود و یا آشپزخانه هستید، سرویس ۲۵ پارچه گرانیتی MGS مدل کره ای B گزینه ای بسیار مناسب می باشد.

این سرویس قابلمه علاوه بر کیفیت بی نظیری که دارد، دارای تعداد زیادی قابلمه و ماهی تابه می باشد.
این سرویس قابلمه دارای طراحی بسیار شیک و مدرن می باشد که متفاوت با قابلمه هایی است که تاکنون داشته اید.

نقد و بررسی : سرویس قابلمه ام جی اس ۲۵ پارچه طرح کره ای B

سرویس قابلمه های MGS امروزه خواهان زیادی دارند و این به دلیل کیفیت بسیار مناسبی است که این سرویس قابلمه ها دارند.
این سرویسی که ما به شما پیشنهاد می کنیم، ۲۵ پارچه می باشد و از گرانیت طبیعی ساخته شده است که آشپزی را برای شما بسیار آسان خواهد کرد.
پوشش گرانیتی این سرویس قابلمه ام جی اس از کیفیت بالایی برخوردار می باشد که بدون روغن نیز می توان از آنها استفاده کرد و اجازه نمی دهد هیچ گونه ماده غذایی به آن بچسبد.
خرید سرویس قابلمه گرانیتی MGS از بانه برای شما بسیار به صرفه خواهد بود، زیرا که قیمت سرویس قابلمه گرانیتی MGS در بانه بسیار ارزانتر از سایر شهرهای ایران می باشد.
بنابراین اگر قصد خرید قابلمه گرانیتی را دارید پیشنهاد ما قابلمه گرانیتی ام جی اس می باشد زیرا که هم تعداد زیادی دارد و هم اینکه قیمت مناسبی دارد.

سایزهای سرویس قابلمه ام جی اس ۲۵ پارچه طرح کره ای B

محصول قابلمه MGS دارای چهار قابلمه با سایزهای ۲۰، ۲۴، ۲۸ و ۳۲ سانتی متر، یک مرغ سرخ کن سایز ۳۸، یک ماهی پز سایز ۳۸، یک تابه رژیمی سایز ۳۲، یک تابه دو دسته سایز ۲۸، یک سرویس کفگیر و ملاقه، یک جفت دستگیره و پیشبند می باشد. بنابراین همان گونه که در تصاویر می بینید این محصول یک سرویس کامل می باشد و نیازهای شما را کاملا برطرف خواهد کرد.

رنگ سرویس قابلمه ام جی اس ۲۵ پارچه طرح کره ای B

این محصول در پنج رنگ کرم، صورتی، نقره ای، مشکی و بنفش موجود می باشد که می توانید به سلیقه خود و متناسب با دکور آشپزخانه هر رنگی را که می پسندید انتخاب کنید.

دستگیره های این سرویس سیلیکونی بوده و متناسب با رنگ قابلمه ها می باشد که نگهداری و جابه جایی آنها را به راحتی امکان پذیر کرده است بدون اینکه در اثر حرارت آسیب ببینند.
قیمت قابلمه گرانیتی نسبت به جنس و تعداد آنها متفاوت می باشد و همین امر باعث شده است که در هنگام خرید قابلمه شما دچار سردرگمی شوید.

جنس درب سرویس قابلمه ام جی اس ۲۵ پارچه طرح کره ای B

درب قابلمه ها و ماهی تابه های این سرویس از جنس پیرکس می باشد و یک نوار سیلیکونی دور تا دور درب را احاطه کرده است که استحکام آنها را تضمین می کند. کف قابلمه ها با دستگاههای مخصوص تراش داده شده که باعث می شود حرارت به طور یکسان و یکنواخت برای پخت و پز غذا انتقال یابد.
این سرویس قابلمه ام جی اس ظرفیت تحمل دمایی تا ۴۲۰ درجه سانتی گراد را دارا می باشد.
قیمت قابلمه گرانیتی این مدل ام جی اس نسبت به تعداد بالایی که دارد بسیار ارزان می باشد و اگر بخواهید تک تک این قابلمه ها را تهیه کنید باید دو برابر هزینه کنید؛

همچنین سرویس کفگیر و ملاقه ای که همراه این سرویس قابلمه ارزان بانه می باشد تا ۲۱۰ درجه سانتی گراد تحمل حرارت را دارد.
بسته بندی این محصول نیز بسیار شیک و محکم است و هرکدام از اقلام همراه سرویس در یک جعبه جداگانه بسته بندی شده است.