این محصول متعلق به گروه تولیدی ملامین نازگل می باشد برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده اطلاعات تماس اینجا کلیک کنید

سرویس غذاخوری ملامین نازگل

توضیحات تکمیلی سرویس غذاخوری ملامین نازگل


محتویات محصول ملامین نازگل در سرویس های غذاخوری بشقاب پلوخوری بشقاب غذاخوری دیس در سه سایز کاسه سالاد کاسه آبگوشت کاسه ماست کاسه ترشی پیش دستی

محصولات ملامین نازگل از جنس ملامین خالص میباشد و با افتخار تولید داخل است

خصوصیات محصول

ملامین چیست :

مِلامین، ماده‌ای با نقطهٔ ذوب ۳۴۵ سانتی گراد است که با گرم کردن دی سیان دی آمید به تنهایی یا در مجاورت آمونیاک یا سایر بازها و در حلال‌های آلی گوناگون ساخته می‌شود.

ملامین ماده مهمی در صنعت پلاستیک است و از تراکم آن با متانال و سایر ترکیبات، رزین‌های گرماسخت تهیه می‌شوند که پایداری چشمگیر در برابر گرما و نور دارند.

رزین های ملامین مورد استفاده در سرویس های غذاخوری  در برابر آب داغ مقاومت کمی از خود نشان می دهند که این بخشی از مواد اولیه مورد استفاده در تولید ملامین نازگل است.

محصولات ملامین نازگل در تعداد پارچه های متفاوت جهت بهره بری بیشتر طراحی و تولید شده است و طراحان ما در گروه تولیدی و صنعتی ملامین نازگل با تلاش بی وقفه در جهت تولید محصولات ملامین از جمله سرویس غذاخوری و سایر محصولات فله ای مانند پلوخوری و خورشت خوری و کاسه سالاد و دیگر محصولات در تلاش شبانه روزی هستند.

ما در راستای تولید داخلی و جهش در تولید محصولات داخلی بسیار در تلاشیم تا سهم بازار های داخل و خارج از کشور را از آن خود کنیم که با حمایت های شما عزیزان این مهم امکان پذیر خواهد بود.