این محصول متعلق به گروه شرکت سپهر الکتریک می باشد برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده اطلاعات تماس اینجا کلیک کنید

آبگرمکن برقی سپهرالکتریک مدل SE-200

آبگرمکن برقی سپهرالکتریک مدل SE-200


آبگرمکن برقی سپهرالکتریک مدل SE-200 دارای ورق روغنی EK2 با لعاب مخصوص ضدبخار وضد موادقلیایی باضخامت ۳میلیمتر برای مخزن می باشد که از پوسیدگی مخزن جلوگیری می کند.

پوشش رنگ بدنه این آبگرمکن ازنوع الکترواستاتیک می باشد که بسیار باکیفیت تر از رنگ های مایع می باشد. این آبگرمکن مجهز به شیراطمینان وشیرتخلیه است.

آبگرمکن برقی سپهرالکتریک با توان ۳۰۰۰ وات یک محصول کاربردی برای استفاده در مکان هایی است که

دسترسی به گاز شهری یا کپسول به راحتی مقدور نمی باشد.

دستگاه دارای ۲ المنت است که با برق شهری ۲۲۰ ولت کار می کند و توسط دو کلید فشاری تعبیه شده روی پنل دستگاه روشن و خاموش می گردند.

ظرفیت مخزن آب دستگاه ۱۶۸ لیتر بوده که حجم خوبی برای مصارف خانگی است و ظرفیت حرارتی دستگاه ۶۷۴۱ کیلو کالری بر ساعت می باشد

گرم کردن آب یک فرایند ترمودینامیکی است که از یک منبع انرژی برای افزایش دمای آب استفاده می کند.

موارد استفاده خانگی معمول برای آبگرمکن برقی سپهرالکتریک شامل پخت و پز، نظافت، حمام و گرم کردن محیط می شود. در صنعت، آب گرم و بخار آب موارد استفاده فراوانی دارد.

در موارد خانگی، آب را به طور سنتی در منبعی گرم می کنند که به آن آبگرمکن گفته می شود. این منبع فلزی که مقدار مشخصی آب را گرم می کند، نمی تواند دمای آب را به طور مداوم، ثابت نگه دارد.

آب گرم طبیعی به ندرت اتفاق می افتد، معمولا در چشمه های آب گرم طبیعی. دما آب با میزان مصرف تغییر کرده و با افزایش نرخ مصرف خنک تر می شود.