این محصول متعلق به گروه می باشد برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده اطلاعات تماس اینجا کلیک کنید

مهم‌ترین نکاتی که برای خرید چرخ خیاطی باید بدانیم

مهم‌ترین نکاتی که برای خرید چرخ خیاطی باید بدانیم

چرخ خیاطی رز ۲۲۰ دوخت های با کیفیت و محکم و زیبایی از ساده دوزی، گلدوزی، تکه دوزی، زیپ دوزی برای شما انجام می دهد و با توجه به قیمت این مدل، انتخاب مناسبی برای جهیزیه یا افرادی مبتدی است که به فکر شروع کار دوخت و دوز هستند.

خیاطی یکی ‌از مهارت‌های بسیار مفید است که هر کسی می‌تواند داشته باشد. هم افراد کم سن و سال و هم افراد بزرگسال می‌توانند دوخت با چرخ خیاطی را انجام دهند چون سرگرم کننده، مفید و آسان است.

با این حال شروع این ماجراجویی‌با خرید یک چرخ خیاطی خوب آغاز می‌شود که افراد مبتدی هم بتوانند سریع و آسان با آن کار کنند و این همان چیزی است که امروز شاید بتوانید اینجا پیدا کنید.

اگر اول راه باشید، یک چرخ ارزان قیمت مانند چرخ خیاطی کاچیران با اجزای کامپیوتری کم تر که منجر به کاهش اشتباهات شما هم شود، برای شما مناسب است.

ماشینی‌که انواع پارچه را بدوزد، پایه‌های مستقیم و زیگزاگ و تعدادی هم دوخت تزئینی داشته باشد به همراه مجموعه‌ای از لوازم جانبی که اگر خواستید با صرف کار بیشتر در زمان بیشتر بتوانید خلاقیت و مهارت خود را با آن توسعه دهید.

علاوه بر انجام کارهای ضروری و دوخت ساده لباس، بتوانید شروع به دوخت لباس سفارشی برای خود کنید، در منزل کارهای تزئینی انجام دهید یا برای دوستانتان هدیه خلق کنید.

کاچیران

چرخ خیاطی رز ۲۲۰ از محصولات جدید کاچیران بوده و سبک‌ترین چرخ خیاطی این برند است. ضمن وزن سبک و بدنه مستحکم، اصول زیبایی و کاربرپسند بودن هم در طراحی آن لحاظ گردیده است.

این چرخ، فضای کمی اشغال می‌کند و به گونه‌ای طراحی شده که ضمن برخورداری از قابلیتهای ضروری و مهم، کاربر به راحتی و بدون پیچیدگی بتواند از چند کلید تنظیم روی دستگاه استفاده نموده و به سادگی دوخت و دوزی با کیفیت را با آن تجربه نماید.

این چرخ خیاطی از بازوی آزاد نیز برخوردار است که کاربر مبتدی به کمک آن می‌تواند به راحتی به دوخت سرآستین، آستین، جیب شلوار، سجاف و دیگر نقاط یا البسه ظریف بپردازد. پایه‌‌های دوخت مختلف آن به آسانی و سریعاً قابل تعویض هستند.

وجه تمایز محصولات کاچیران با سایر محصولات توجه به نیازهای بومی کاربران ایرانی در طراحی و کاربرد آن است. این مدل چرخ خیاطی دوخت های با کیفیت و محکم و زیبایی از ساده دوزی، گلدوزی، تکه دوزی، زیپ دوزی برای شما انجام می‌دهد و با توجه به قیمت چرخ خیاطی کاچیران برای این مدل، انتخاب مناسبی برای جهیزیه یا افرادی است که در حال فکر کردن به شروع کار دوخت و دوز هستند.

ژانومه

چرخ‌های ژانومه طیف گسترده ای از سبک ها و عملکردها را ارائه می دهند. چرخ خیاطی مگنولیا ۷۳۱۸، یک چرخ مکانیکی عالی برای مبتدیان است.

این چرخ خیاطی دستی یک انتخاب خوب برای تازه کارهاست چرا که کاربر را مجبور به استفاده از تکنیک های صحیح می کند. البته یک دفترچه ­­راهنمای جامع هم همراه دارد که تمام عملکرد ها را به طور کامل توضیح داده است. قبل از خرید می توانید به یک سری اطلاعات ابتدایی هم با گشت و گذار یا فروشگاه اینترنتی دسترسی پیدا کنید و به کارتان ادامه دهید.

این چرخ خیاطی علاوه بر وزن سبک و حمل آسان ویژگی هایی مناسب دیگری چون امکان دوخت پارچه های ضخیم، پدال واکنش‌گرا ، انجام دوخت های مختلف و … نیز دارد و با توجه به قیمت چرخ خیاطی ژانومه برای این مدل، مناسب افرادی است که هزینه زیادی نمی‌خواهند صرف کنند.

لوازم جانبی دیگری با این دستگاه یک پارچه می‌شود که در هر سطحی باشید بتوانید مهارت خود را گسترش دهید البته باید این لوازم را به صورت جداگانه سفارش دهید.