این محصول متعلق به گروه می باشد برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده اطلاعات تماس اینجا کلیک کنید

راهنمای خرید مخلوط کن

راهنمای خرید مخلوط کن

راهنمای خرید مخلوط کن /هر خانم خانه دار، سرآشپز حرفه ای و یا آماتور می داند که داشتن مخلوط کن حرفه ای با کیفیت یک وسیله حیاتی در آشپزخانه محسوب می شود. از مخلوط کن می توان بر اساس نیاز برای آماده سازی غذا، کوفته، آرد برنج خانگی، اسموتی ها و حتی خرد کردن یخ استفاده کرد.

برای خرید بهترین مخلوط کن همواره باید به چند نکته مهم توجه داشت: ظرفیت پارچ مخلوط کن، توان مصرفی دستگاه، جنس بدنه مخلوط کن، جنس پارچ مخلوط کن و لوازم جانبی مخلوط کن.

در خرید ضروری است  نیاز خود را تعیین کنید به طور مثال پارچ مخلوط کن معمولا در دو نوع پلاستیکی و شیشه ای می باشد. پارچ های شیشه ای بیشتر در برابر حرارت مقاوم هستند و اگر شما از مخلوط کن خود به عنوان میکس کردن سوپ استفاده می کنید می تواند گزینه مناسبی باشد اما از طرفی سنگین بودن و احتمال شسکتن پارچ می تواند دلیلی بر رد این گزینه باشد. پارچ های پلاستیکی معمولا سبک تر و احتمال شسکت کمتری دارد به همین دلیل از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند. از طرفی باید به هم حجم پارچ مخلوط کن هم توجه داشته باشید اگر خانواده شما پر جمعیت است و حجم کار شما بالا ست مخلوط کنی انتخاب کنید که پارچ بزرگی دارد.

به جنس بدنه مخلوط کن دقت کنید، بدنه مخلوط کن ها معمولا در دو نوع استیل و پلاستیکی است. بدنه های استیل امروزه به دلیل زیبایی و تمیز کردن آسان از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند حال آنکه بدنه های پلاستیکی معمولا سبک تر هستند اما ممکن است به مرور دچار خط و خش و همچنین رنگ رفتگی شوند.

نکته مهم دیگر تیغه های مخلوط کن است، تیغه های استیل ضد زنگ که به مرور زمان کند نشود و دچار خوردگی نشود می تواند بهترین انتخاب باشد.

همواره به لوازم جانبی مخلوط کن دقت کنید و با نیاز های خود بسنجید. اغلب مخلوط کن ها دارای لوازم جانبی از جمله پارچ آبمیوه گیری و آسیاب می باشند. انتخاب این موارد در کنار دستگاه شما می تواند بسیار عاقلانه باشد زیرا احتیاج شما را به خرید دستگاه های دیگر مرتفع می کند.

در نهایت مهم ترین نکته در خرید توجه به بودجه است. خرید یک مخلوط کن با قیمت بسیار بالا تضمینی بر کیفیت خوب محصول نیست، در نتیجه بهتر است یک خرید عاقلانه داشته باشید.