این محصول متعلق به گروه می باشد برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده اطلاعات تماس اینجا کلیک کنید

راهنمای خرید اجاق گاز

خرید اجاق گاز

شاید برای شما هم خرید بهترین اجاق گاز ایرانی و خارجی از بین هزاران برند و مدل در بازا کار سختی باشد. ما در این مقاله قصد داریم شما را با انواع اجاق گازها و ویژگی هایی که در هنگام خرید باید به آن ها دقت کنید آشنا کنیم.

این مطلب به شما کمک می کند تا بتوانید بهترین گزینه را برای خرید اجاق گاز انتخاب نمایید. پس بهتر است قبل از خرید اجاق گاز این مقاله را تا انتها بخوانید. شاید با دانستن این مطالب دیگر نیازی به گشت و گذارهای طولانی مدت در بازار و یا سپری کردن زمان های طولانی در سایت های مختلف نداشته باشید.

در دنیای امروز تصور نداشتن اجاق گاز درون آشپزخانه امری محال است. خرید اجاق گاز جزو وسایل ضروری هر خانه ای به حساب می رود و می توان گفت آشپزخانه بدون اجاق، آشپزخانه نیست!!!

معرفی بهترین اجاق گاز ها 

اجاق گاز بوش مدل HSG736357M
اجاق گاز بوش مدل HSG736357M
اولین و بهترین اجاق گازی که میخواهیم به شما معرفی کنیم از کمپانی بوش است. بوش یک از برندهای پر طرفدار در بازار لوازم خانگی به حساب می رود. این برند در آلمان فعالیت می کند. البته به تازگی کمپانی هایی در کشور های دیگر نیز این برند را وارد بازار کرده و با قیمت پایین تری به فروش می رسانند اما مطمئنا کیفیت قابل قبولی در برابر بوش آلمانی ندارند. اجاق گاز بوش HSG736357M یکی از محصولاتی است که توسط این برند به بازار ارائه شدهاست. این اجاق گاز دارای یک سیستم ایمنی است و مجهز به یک فندک الکتریکی نیز می باشد. قرار دادن ۵ شعله در این اجاق آن را برای استفاده خانواده های متوسط تا پر جمعیت مناسب ساخته است. صفحه ای که برای این اجاق گاز در نظر گرفته شده از جنس استیل بوده و به راحتی تمیز می شود.

این اجاق گاز دارای یک فر جادار بسیار بزرگ است که هم در قسمت بالایی و هم در قسمت پایینی دارای شعله است. علاوه بر این حرارت گریل قرار گرفته در آن به وسیله سیستم حرارتی مرکزی تامین می شود. این اجاق گاز از سیستم تمیز کننده خودکار برخوردار است که شما را از شر تمیز کردن پس از هر بار استفاده از فر خلاص می کند.

طراحی عالی
کیفیت ساخت بالا
شست‌وشوی خودکار
فر با در شیشه‌ای دوجداره