این محصول متعلق به گروه می باشد برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده اطلاعات تماس اینجا کلیک کنید

بهترین برند لوازم خانگی ، کدومشون انتخاب بهتریه

بهترین برند لوازم خانگی ، کدومشون انتخاب خوبیه؟

راهنمای خرید: برندهای تولیدکننده لوازم خانگی متفاوت هستند و هر کدام به نوعی پیشتاز زمینه تولیدی خودشان به شمار می آیند. در این میان برخی نام آشناتر و مطرح تر هستند و به همین دلیل نیز سطح کیفی بهتری دارند.

سامسونگ

برند سامسونگ مربوط به یکی از بزرگ ترین و نام آشناترین شرکت های کره جنوبی میباشدکه به صورت چند منظوره عمل می کند. این شرکت با حفظ کیفیت مطلوب خود توانسته در سراسر دنیا نفوذ کرده و مشتریان خود را پیدا کند. این برند به عنوان شرکتی خوشه ای کره ای فعالیت می کند که مالکیت چندین شرکت تابعه و زیر مجموعه را نیز دارد. برخی از این شرکت ها شامل سامسونگ الکترونیک، سامسونگ لایف، سامسونگ فایر، سامسونگ سی اند تی و صنایع سنگین سامسونگ می شوند. محصولات سامسونگ یک پنجم صادرات کره جنوبی را به خود اختصاص داده است و بنابراین تاثیر قابل توجهی بر اقتصاد این کشور دارد.

می توان گفت این برند ،جزو بهترین برند لوازم خانگی محسوب می شود.خرید محصولات برند سامسونگ انتخابی هوشمندانه است که کیفیت بالای آن، ضمانتی بر انتخاب شما خواهد بود. خوشبختانه محصولات این برند در کشور ما دارای خدمات پس از فروش خوبی هستند و به محض بروز هر گونه مشکلی می توانید به نمایندگی های این برند در سراسر کشور مراجعه کرده و تعمیرات لازم را انجام دهید. محصولات این برند همگی دارای ظاهری زیبا و شیک هستند و کیفیت و طول عمر بسیار بالایی نیز دارند، اما شاید بتوان یکی از نقاط ضعف آنها را شتاب در رقابت با سایر برندها دانست!

به طور کلی می توان گفت که در میان تنوع بالای محصولات سامسونگ، یخچال و تلویزیون این برند حرف اول را می زند، بنابراین اگر تصمیم به خرید محصول و لوازم خانگی ای از برند سامسونگ دارید این دو کالا را از قلم نیندازید.

ال جی

برند ال جی به عنوان دومین غول لوازم خانگی از کشور کرده جنوبی در دنیا فعالیت می کند. این کارخانه نیز چند منظوره است و توانسته در مدت زمان کوتاهی بعد از فعالیت خود رشد چشمگیری به دست آورد. نوآوری در محصولات و عملکرد آنها تاثیر بسیاری در موفقیت این برند در سراسر دنیا داشته است.

برند ال جی نیز دارای شرکت هایی زیر مجموعه است که از میان آنها می توان به ال جی الکترونیس، ال جی دیسپلی، زنیث و ال جی کمیکال اشاره کرد. در این میان زیر مجموعه ال جی الکترونیس در میان مصرف کنندگاه و کاربران عادی از شهرت و محبوبیت بیشتری برخوردار است.

در میان تنوع بالای محصولات برند ال جی می توان گفت که تلویزیون های آن حرف اول را می زنند و یکی از اصلی ترین محصولات ال جی به شمار می آیند. جالب است بدانید که برند ال جی اولین تولیدکننده تلویزیون پلاسما در سراسر جهان بوده است.

بوش

برند بوش یکی از پیشگامان و قدیمی ترین برندها در صنعت لوازم خانگی است و تلفیق زیبایی و کیفیت بالای محصولات آن زبانزد جهانیان است. می توان گفت این برند ،جزو بهترین برند لوازم خانگی محسوب می شود. این برند یکی از پیشگامان صنعت آلمان به حساب می آمد و همواره در ارائه جدیدترین تکنولوژی ها در این صنعت کوشیده و اگر بخواهیم منصفانه نگاه کنیم، موفق هم بوده است. این برند در سال ۱۹۶۷ با زیمنس پیوست و در نتیجه GmBh را تشکیل دادند که امروزه تبدیل به سومین تولیدکننده تجهیزات خانگی در دنیا است. ناگفته نماند که امروزه محصولات این برند در سایر کشورهایی در کنار آلمان تولید می شود. به طوری که تولید برخی از محصولات به شکل مشخصی بر عهده برخی از کشورها قرار گرفته است.

محصولات و لوازم خانگی برند بوش دارای نماد الکترونیکی از وزارت صنعت و معدن در ایران و همین طور گواهینامه ساماندهی رسانه های دیجیتال است و به همین دلیل نیز کاملا ضمانت شده به شمار می آید. لازم به ذکر است که تمامی محصولات این برند از قبیل ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی، یخچال ساید بای ساید، توستر و… دارای ضمانت رسمی هستند و به همین دلیل نیز خیال خریداران خود را راحت کرده اند.

محصولات برند بوش همواره به صورت موفقیت آمیزی حضوری مستمر در بازارهای جهانی داشته است و مدتی نیز بزرگ ترین تامین کننده لوازم برقی و لوازم خانگی در دنیا به شمار می آمد. در این میان می توان گفت که ماشین ظرفشویی و یخچال های این برند از جایگاه بسیار خوبی برخوردار هستند و در میان سایر محصولات، حرف اول را می زنند.

میله

برند میله در سال ۱۸۹۹ میلاد در کشور آلمان به ثبت رسید. این برند نیز کارخانه وسیعی از بهترین لوازم خانگی به شمار می آید و ویژگی منحصر به فرد آن نیز صرفه جویی در مصرف انرژی است، به همین دلیل نیز از طرف کشورهای بسیاری مورد اقبال واقع شده است. محصولات برند میله همگی دارای کیفیت عالی، دوام و طول عمر بالایی هستند. اگر بخواهیم صادقانه به محصولات این برند نگاه کنیم باید بگوییم که هزینه آنها نسبتا بالاست، اما اگر بودجه کافی برای خرید آنها را دارید اصلا وقت را تلف نکنید. محصولات این برند دارای ۲۰ سال خدمات پس از فروش هستند و در صورت بروز هر گونه مشکلی می توانید با مراجعه به نمایندگی های میله در سراسر کشور، دستگاه خود را تعمیر کنید.

در میان تنوع بالای محصولات و لوازم خانگی میله می توان به ماشین لباسشویی این برند اشاره ویژه ای داشت که در میان سایر محصولات حرف اول را می زند.

اسمگ

برند اسمگ به عنوان یکی از تولیدکنندگاه لوازم خانگی در کشور ایتالیا فعالیت می کند. این برند در میان نمونه های لوکس جای خوبی گرفته و در تمامی نقاط دنیا نیز طرفدار ویژه مخصوص به خود را دارد. محصولات این برند در عین سادگی دارای جذابیت بسیار زیادی هستند و تنوع بالای رنگی آنها اولین چیزی است که توجه شما را به خود جلب خواهد کرد. با این حال در کنار کیفیت بالای محصولات برند اسمگ، تمایز آن با سایر برندها باعث افزایش قیمت محصولات اسمگ شده است، با این حال اگر محدودیتی در زمینه مالی ندارید می توانید به خوبی روی این برند حساب کنید.

استقبال زیادی که از محصولات باکیفیت و منحصر به فرد برند اسمگ شده باعث شده که نمایندگی های انحصاری واردات، فروش و خدمات پس از فروش این برند در سراسر دنیا مشغول به کار شوند. در نتیجه خدمات پس از فروش این برند نیز خیال بسیاری از مشتریان و مصرف کنندگان را راحت کرده است.

در میان تنوع بالای محصولات و لوازم برقی برند اسمگ می توان به جرأت گفت که یخچال و گاز آن حرفی برای گفتن دارند.

دلونگی

برند دلونگی یکی از شرکت های تولیدکننده لوازم خانگی در ایتالیا است که محصولات آن طرفداران بسیاری را در سراسر دنیا به دست آورده است. این برند نیز با داشتن خدمات پس از فروش خیال مصرف کنندگان خود را راحت کرده است. از میان تنوع بالای محصولات برند دلونگی قهوه سازهای آن در میان مصرف کنندگان ایرانی حرف اول را می زند.

بهترین برند لوازم خانگی

تفال

تفال نیز به عنوان یکی از مشهورترین برندهای تولیدکننده لوازم خانگی از سال ۱۹۵۶ در کشور فرانسه شروع به کار کرده است. این برند به عنوان یکی از بزرگ ترین تولیدکننده های لوازم خانگی در دنیا غالباً در تولید وسایل برقی جزئی مثل زودپز، اتو، سرخ کن، چای ساز و… فعالیت دارد و در این زمینه خوش درخشیده است. کیفیت بالای محصولات تفال در کنار تنوع محصولات و رنگ بندی متفاوت آنها باعث شده که بسیاری از افراد این برند را در میان اولویت های خود جای دهند.

خدمات پس از فروش برند تفال تنها در مراکز سرویس نمایندگی های این برند صورت می پذیرد و گارانتی و ضمانت آن بر روی تمامی محصولات شامل می شود، به همین دلیل می توان گفت این برند ،جزو بهترین برند لوازم خانگی محسوب می شود.

 

دوو

برند دوو نیز یک

ی دیگر از شرکت های کره ای تولیدکننده محصولات و لوازم خامگی است که در دنیا به خوبی جای خود را پیدا کرده است. این برند در میان ایرانیان از اقبال بالایی برخوردار است و نیازهای آنان را برطرف می کند، به همین دلیل نیز نمایندگی های بسیاری را در کشور ما فعال کرده است. محصولات برند دوو کارآمد هستند و با کیفیت و دوام بالای خود همواره مصرف کنندگان را راضی نگه داشته است.

برند دوو در میان سایر تولیدکنندگان لوازم خانگی یکی از بهترین خدمات پس از فروش را دارد، به طوری که تمامی مصرف کنندگان خود را با کمک ضمانت نامه ای معتبر خاطر جمع می کند. شرکت های تعمیرات دوو به منزله تعمیرگاه مجاز دوو آماده خدمت رسانی و عرضه تعمیران در تمامی محصولات این برند است. ناگفته نماند که در کنار تنوع بالای محصولات برند دوو، یخچال و گاز این برند حرف اول را می زند.

بکو

برند بکو یکی دیگر از برندهای تولیدکننده لوازم خانگی است که در کشور ترکیه مشغول فعالیت است. این برند در اصل ۱۹۶۷ در استانبول شروع به کار کرد و در سال ۲۰۰۴ نیز توسط یک شرکت آلمانی خریداری شد. در سال ۲۰۰۹ این برند با شرکت آرچلیک ادغام شد و فعالیت خود را در همین شرایط ادامه داد.

محصولات این برند از تنوع بالایی برخوردار هستند و شامل یخچال، تلویزیون، ماشین لباسشویی، ماشین ظرف شویی و… می شود، اما پرفروش ترین محصول این برند یخچال و فریزرها آن است. برند بکو نیز مانند سایر برندهای لوازم خانگی دارای گارانتی و ضمانت نامه ای است که با کمک آن از مصرف کنندگان خود حمایت می کند.

فلر

برند فلر نیز به عنوان یک برند آلمانی در زمینه عرضه لوازم خانگی جایگاه بسیار خوبی را در سراسر دنیا به دست آورده است. هدف این برند رفع نیازهای اساسی خانواده ها و البته ارتقای سطح زندگی مشتریان است. محصولات این برند همگی مطابق با تازه ترین دستاوردهای فناوری جهانی ساخته می شوند و در نهایت نیز با عملکرد و کیفیت بالایی در دسترس مشتریان قرار می گیرند. محصولاتی که این برند تولید می کند تنوع بسیار زیادی دارد، اما معروف ترین آنها مایکروویو، آون برقی، قهوه ساز، کباب پز، پلوپز و… است. لازم به ذکر است که مراکز گسترده خدمات پس از فروش و شبکه وسیع عرضه محصولات این برند از امتیازات آن به شمار می آید. به همین دلیل می توان گفت این برند ،جزو بهترین برند لوازم خانگی محسوب می شود.