این محصول متعلق به گروه می باشد برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده اطلاعات تماس اینجا کلیک کنید

یخچال و فریزر اسنوا

یخچال و فریزر اسنوا

یخچال و فریزر اسنوا در انواع و مدل های مختلف  تولید و به بازار فروش عرضه می شود.

برند اسنوا (Snowa) متعلق به یک شرکت با اصالت و محبوب ایرانی است که سالها در زمینه تولید و ساخت انواع لوازم خانگی از جمله یخچال و فریزر سابقه درخشانی دارد.

محصولات اسنوا از طراحی شیک و مدرنی برخوردار هستند و به قدری تنوع رنگ بندی و مدل این محصولات بالا می باشد که تمامی سلیقه ها را پوشش می دهند.

اسنوا در ساخت این محصولات از مواد با کیفیت و مقاوم استفاده کرده و طراحی داخلی آنها به طور هوشمندانه تقسیم شده و فضای داخلی جادار و مناسبی برای نگهداری و ذخیره سازی مواد غذایی دارند.

از دیگر ویژگی های بارز این محصول می توان به کم مصرف بودن آنها اشاره کرد و دلیل این ویژگی مجهز بودن این محصولات به کمپرسور پر بازده با ۲۰ درصد صرفه جویی بیشتر در مصرف انرژی است.

تمامی این ویژگی ها در کنار مناسب بودن قیمت روز یخچال و فریزر اسنوا این محصولات را به محصولات داخلی مشتری پسندی تبدیل کرده اند.

اسنوا یخچال و فریزر را با توجه به نیازهای گوناگون در انواع ساید بای ساید، دوقلو، دو درب (فریزر بالا و فریزر پایین) و تک درب (یخچال تک و فریزر تک) با گنجایش های متفاوت طراحی و تولید می کند.

امکانات این محصولات قابل قیاس با یخچال و فریزرهای برندهای مطرح دنیا است و می توان گفت که از این لحاظ چیزی از آنها کم ندارند بنابراین ارزش خرید را دارند.

میزان گنجایش، سال ساخت، نوع یخچال، امکانات و سایر فناوری ها همگی بر قیمت این محصول تاثیر گذار هستند.

یخچال فریزر دو درب محصولی ایده آل برای آشپزخانه های امروزی و برطرف کننده نیازهای در حد معمول یک خانواده ایرانی است.

اگر به فضای زیادی برای نگهداری و ذخیره سازی مواد غذایی احتیاج دارید خرید یخچال ساید بای ساید اسنوا بهترین گزینه است.