این محصول متعلق به گروه می باشد برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده اطلاعات تماس اینجا کلیک کنید

معرفی محصولات با کیفیت ایرانی چینی پردیس

معرفی محصولات با کیفیت ایرانی چینی پردیس

بدون چشم داشتی از نظر ریالی و تبلیغاتی برای صنعت و اقتصاد کشورم ایران، اندک کاریست که انجام خواهم داد و اجناس با کیفیت و بسیار بهتر و برتر از نمونه های مشابه خارجی با قیمت های بسیار مناسب و عادلانه و منصفانه را خدمت شما سروران گرامی بازدید کنندگان و خوانندگان مجله اینترنتی برند برتر معرفی میکنم.

امید دارم همه ما ایرانیان برای رشد اقتصاد ایران عزیز و برای حمایت از تولیدکنندگان ایرانی و بهبود وضعیت کار و صنعت کشور و در نهایت حمایت از خودمان، تا میتوانیم محصول ایرانی استفاده کنیم و هیچ محصول خارجی که دارای نمونه مشابه داخلی است را نخریم.

یکی از آن محصولاتی که بهترین نوعش و با کیفیت بالاتر از استاندارد جهانی در کشورمان تولید میشود ظروف چینی است. هرچقدر که بحث باشد که مثلا بلور ایران هنوز خیلی با استاندارد های جهانی فاصله دارد و نیاز به واردات داریم و یا در هر زمینه ی دیگری که بتوان بحث کرد که نیاز به واردات داریم یا خیر اما در زمینه ظروف چینی انقدر بالاتر از استاندارد های جهانی و بالاتر از خواسته های مشتری با بهترین کیفیت از نظر ظاهری و ساختاری در کشورمان تولید میکنیم که به هیچ وجه نه تنها نیازی به واردات نداریم بلکه کشورمان جزو صادرکنندگان ظروف چینی حتی به کشورهای اروپایی است.

( مطمئن باشید اگر چینی به کشورمان وارد میشود خیانت به تولیدکنندگان ایرانی است و تجار فقط به دلیل منافع شخصی اقدام به واردکردن چینی کرده اند نه نیاز جامعه.
البته چنین نگرانی در بازار چینی وجود ندارد چون نمونه های خارجی توان رقابت با چینی تولید ابران را ندارند.)

بر فرض مثال چینی زرین ایران به عنوان سخت ترین ( محکم ترین چینی در برابر ضربه ) نوع چینی در جهان شناخته شده است و در کشورهایی اروپایی دارای نماینده فروش فعال می باشد. چینی های طوس و مقصود در مشهد هم به عنوان با کیفیت ترین چینی ها دارای شهرت های حتی جهانی هستند. اما این چینی ها شاید به خاطر قیمت کمی بالایشان خیلی به درد مصرف کنندگان ایرانی نخورد چون اولا معمولا به صورت سرویس ارائه میشوند و به صورت تک و فله ای موجود نیستند و برای استفاده دم دست مناسب نیستند.
مناسبت ترین چینی که هم فاکتور قیمت و هم فاکتور تنوع گل و کیفیت مناسب را دارا باشد و بتوان به صورت دست دست برای استفاده در منزل بتوان تهیه کرد چینی پارس است. چینی پارس دارای مناسبترین قیمت و میشود گفت پر مصرف ترین چینی کشورمان است اما به دلیل نداشتن تنوع گل و طرح با سلیقه بعضی جور در نمی آید.

چینی پردیس

مجله اینترنتی برند برتر میخواهد یک برند از چینی را به شما معرفی کند که دارای بسیاری از فاکتور های ذکر شده است. هم دارای تنوع گل ، تنوع طرح، تنوع رنگ،و… و قیمتی بسیار مناسب است و آن هم چینی پردیس است .

چینی پردیس دارای طرح های چهار گوش، گرد، و سه گوش.
دارای طرح های برجسته که سبکی نوع در محصولات ظروف چینی است.
همچین دارای گل ها و رنگ های بسیار زیادی است که میتواند پاسخگوی هر نوع سلیقه ای باشد. مخصوصا گل برجسته پرستیژ که انقلابی در بازار چینی به وجود آورد و با توجه به قیمت مناسبش میتوان گفت تقریبا در بازار بی رقیب شد و اکثر قسمت های بازار را تصاحب کرد.

مثلا سرویس چینی بسیارشیک و باکلاس گل برجسته پرستیژ ۳۰ پارچه با قیمت مناسب حدودا ۲۰۰ هزار تومان ( قیمت در تاریخ ۲۷ آذر ۹۵ ) را میتوان تهیه کرد. و اگر مایل باشید با حدودا ۴۵ هزار تومان هم میتوان سرویس ۱۷ پارچه ( فنجان + نعلبکی + قوری + قندان + شکرریز ) را تهیه کرد .
طرح پرستیز چهارگوش میباشد.