این محصول متعلق به گروه می باشد برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده اطلاعات تماس اینجا کلیک کنید

توس چینی بزرگترین تولید کننده چینی ظروف در خاورمیانه

توس چینی، بزرگترین تولید کننده چینی ظروف در خاورمیانه


مجتمع کارخانجات تولیدی توس چینی، تولیدکننده و فروشنده انواع ظروف چینی غذاخوری و سرویس چینی، تأمین نیاز جامعه برای آشامیدن و خوردن در ظروفی بهداشتی و زیبا را هدف خود میداند.
و تلاش خود را در راه تأمین این نیاز و ارائه محصولات چینی سالم، زیبا، با کیفیت و قیمت مناسب، به کار برده است.

مجتمع کارخانجات تولیدی توس بزرگترین تولید کننده چینی در خاورمیانه و دومین تولید کننده در جهان با ظرفیت سالیانه ۲۲۰۰۰ تن چینی ، در سال۱۳۶۰ به ثبت رسید.
و کار مطالعات و تحقیقات آن آغاز شد و در سال ۱۳۷۰ با هدف تولید انواع ظروف چینی خانگی و هتلی و با ظرفیت ۴۲۰۰ تن در سال، در مشهد به بهره برداری رسید.

این مجتمع در همان سالهای اولیه فعالیت خود با تکیه بر تکنولوژی بالای تولید و دانش متخصصین متعهد و مجرب داخلی و خارجی پا به عرصه بازارهای جهانی نهاد.
و در طی چند سال، موفق به کسب سهم عمده ای از بازارهای داخلی و خارجی گردید.
مجتمع کارخانجات تولیدی توس چینی تأمین نیاز جامعه برای خوردن و آشامیدن در ظروفی بهداشتی و زیبا را هدف خود میداند.
در این راستا با تولید و فروش انواع ظروف چینی غذاخوری تمام توان خود را در راه تأمین این نیاز و ارائه محصولاتی سالم، زیبا، با کیفیت و قیمت مناسب به کار می برد.
این سازمان مشتری مداری، رعایت اصول اخلاقی و انسانی، حفظ محیط زیست و رفتار مسئولانه در قبال کارکنان، سهامداران، مشتریان، رقبا و جامعه را اصول حاکم بر رفتار خود می داند.


طرح توسعه

توس چینی تصمیم گرفته است تا طرح توسعه عظیمی را با ظرفیت ۱۶۰۰۰ تن درسال اجرا نماید.
به این منظور طرح توسعه توس چینی در مجاورت کارخانه شماره یک طراحی و از سال ۸۱ کار احداث آن آغاز شد و در بهار ۸۴ با تکنولوژی روز کشور آلمان در زمینه تولید چینی با حضور وزیر وقت صنایع به بهره برداری رسید.
از نکات قابل توجه این پروژه سرعت بسیار بالای احداث مجموعه هم در زمینه فعالیتهای ساختمانی و هم در زمینه تجهیز و تأمین ماشین آلات علی رغم کلیه مشکلات موجود و فقط صرف مدت زمان سه سال برای آن بوده است که این امر در نوع خود بی نظیر است و موجب تحسین همگان شد.

بزرگترین تولیدکننده چینی در خاورمیانه

در حال حاضر توس چینی با تولید ۲۲۰۰۰ تن چینی در سال، بزرگترین تولیدکننده چینی در خاورمیانه و غرب آسیا و دومین تولیدکننده بزرگ جهان محسوب می شود.
این مجتمع با تولید انواع چینی های سفارشی جهت هتلها، رستورانها، سازمانها و ارگانهای دولتی و خصوصی معتبر در سراسر جهان توانسته تا جایگاه خود را در صنعت هتلداری و توریسم نیز پایدار نماید.
تأمین چینی اجلاس کنفرانس سران کشور های اسلامی در تهران طی سالهای ۱۳۷۶ تا ۱۳۸۹ گواهی است بر این مدعا.

تنوع در طرح بدنه

متخصصین این مجتمع همواره با تلاش خود سعی بر ارائه طرح های بدنه جدید داشته اند.
به همین منظور وجود بیش از ۱۶ طرح بدنه مُدور مانند شایان، کاجی، پوست ماهی، رویال، آفتابگردان،موج ،پیچ ،شل ،آلمانی ،ژاپنی ، بانتیک، سان رایز،زنجیره ای و…۱۰ طرح بدنه غیر مدور
مانند پازل،نایس،سینوس،کلاسیک،مدرن،اسکوار،دلتا، پرل ،آریسا و .. همواره پیشرو در ارائه طرح بدنه چینی در سطح کشور بوده است.
محصولات شرکت توس چینی از تنوع بسیار بالایی برخوردار است.

تنوع در طرح عکسبرگردان

مجتمع کارخانجات تولیدی توس چینی دارای یکی از توانمندترین واحد های طراحی و چاپ عکسبرگردان چینی در جهان می باشد.
استفاده از دستگاهای تمام اتوماتیک با آخرین تکنولوژیهای صنعت چاپ در جهان باعث شده است واحد طراحی و چاپ مجموعه توس چینی به عنوان معتبرترین واحد چاپ در خاورمیانه مطرح گردد.
تیم طراحان این واحد با شناسایی سلایق متعدد، توانسته است ضمن پاسخ به سلیقه های گوناگون ، به عنوان پیشرو و رهبر در بازار ایران و کشورهای همسایه مطرح باشد.

از دیگر امتیازات واحد طراحی و چاپ در توس چینی امکان طراحی و چاپ سفارشات مربوط به هتلها،ادارات و موسسات دولتی و خصوصی در کوتاهترین زمان ممکن،
چاپ طرح های زیرلعابی با قابلیت شستشو در ماشینهای ظرف شویی و طراحی چینی های تمام رنگی می باشد که توانسته است توجه متقاضیان بسیار زیادی به ویژه در کشورهای آسیای میانه را به خود جلب نماید.

افتخارات

توس چینی توانسته است در طی سالهای فعالیت خود، با بهره گیری از آرمانهای بلند مدیران و تخصص نیروهای متعهد و کار آزموده، افتخارات بسیاری چون:
اولین دریافت کننده استاندارد ملی در صنعت چینی ایران و شرکت منتخب نمونه استاندارد در سالهای مختلف، واحد تولیدی نمونه کشوری و استانی در سالهای متمادی ،
صادر کننده نمونه کشور و استان، واحد نمونه کشوری و دریافت کننده جایزه ملی رضایتمندی مشتریان، عرضه کننده نمونه کشوری در توزیع محصولات ، دریافت کننده جایزه ملی مدیریت موفق و خلاق،
دریافت کننده جایزه ملی حامی سلامت ، مدال برترین کیفیت بین المللی (۱۹۹۸،فرانسه) لوح زرین کیفیت و برتری (نیویورک ۱۹۹۹)،ستاره طلایی کیفیت (جنوای ایتالیا ۲۰۰۰)،
جایزه طلایی شهرت تجاری (اسپانیا ۲۰۰۰) ،جایزه هزاره جدید برای تکنولوژی و کیفیت (آلمان ۲۰۰۰) و بسیاری دیگر از نشانهای پر افتخار بین المللی و داخلی را به خود اختصاص دهد.

توانمندی ها و مزایای توس چینی

مجتمع تولیدی توس چینی با تولید محصولات متنوع، سبُک و زیبا در طرحهای مختلف، سعی نموده تا لبخند رضایت را بر لبان مصرف کنندگان خود شاهد باشد.
توس چینی ضمن شرکت در بسیاری از نمایشگاههای داخلی و همچنین نمایشگاههای بین المللی توانسته است
محصولات خود را به کشورهای حاشیه خلیج فارس، عربستان، آسیای میانه، فرانسه، اتریش، هلند، کانادا، آلمان، آفریقای جنوبی و آمریکا صادر نماید.
دامنه صادرات در این مجموعه به حدی گسترش یافته است که بخش عظیمی از بازار چینی آسیای میانه در انحصار محصولات توس چینی می باشد .