این محصول متعلق به گروه می باشد برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده اطلاعات تماس اینجا کلیک کنید

تابه گرانیتی ۳ پارچه سورنا

نقد و بررسی اجمالی

جنس تابه گرانیتی ۳ پارچه بدنه ظروف گرانیتی،آلومینیوم بوده که سطح داخلی آن با روکشی از جنس گرانیت نچسب تشکیل شده است،که به لحاظ بهداشتی هیچ گونه منافاتی با سلامت انسان ندارد و این نوع ظرف حدود ۱۰برابر مقاومتر از دیگر ظروف نچسب نسبت به خش و گرما است و غذا در آن دیرتر از ظرف معمولی می سوزد.از دیگر مزایای قابل ذکر ظروف گرانیتی این است که در زمان استفاده نیازی نیست که از روغن یا کره استفاده نمایید و به همین دلیل غذای پخته شده کالری کمتری داشته و سالم تر خواهد بود.

ضمانت محصول

با توجه به آگاهی و استفاده از بهترین متد های تولید سورنا تفلون با افتخار اعلام میدارد که در صورت بروز هر گونه خرابی در ساختار و یا خرابی محصول آن را بدون هیچ قید و شرطی تعویض نماید این کار نه برای تبلیغ و نه برای فروش بیشتر است بلکه به جهت اطمینان از محصولات تولید شده و سطح و توان تولید مجموعه توسط نیروهای مجرب میباشد.

۱۲ ماه ضمانت تعویض محصول

درباره سازنده

گروه تولیدی سورنا تفلون در دهه هفتاد شروع به فعالیت در عرصه تولید محصولات تفلونی نمود که تاکنون با بهره گیری از  برترینمتد های ساخت و تولید محصولات و ظروف پخت پز سهم بسزایی در بازار های ایران کسب کند.

محصولات گرانیتی و محصولات تفلون و محصولات چدن که در نوع سرویس قابلمه و تابه های تک دسته و تابه های دو دسته در سایز های مختلف و همچنین ظروف قابلمه و ظروف رژیمی ، بخش کوچکی از تولیدات سورنا تفلون است.

سورنا تفلون با توجه به میزان تولید کنونی در پی درخواست وتقاضا برای خرید پیرو استقبال خریداران تصمیم به افزایش توان تولید خود و همچنین به کار گیری نیروی متخصص و مجرب اقدام کند.

بخش دیگری از به کارگیری نیروهای متخصص به جهت ازار یابی در بازار های ایران و نیز خارج از کشور صورت خواهد گرفت.

 

 

مشخصات فنی

مشخصات

  • ۳ پارچه
  • کشور مبداء برند
    ایران
  • سایر توضیحات
    تابه سایز ۲۰
  • تابه سایز ۲۴
  • تابه سایز ۲۸